mandag den 29. december 2014

Kort med mange teknikker



Idag har jeg arbejdet med mange teknikker på mit kort.... allerførst er det tør embosset, så tog jeg et stykke hvidt farvekridt og kørte henover, før jeg fjernede papiret fra embossing folderen.
Herefter distressede jeg med Scattered Straw, Bundled Sage og Pumice Stone, tørrede ganske let med en vådserviet.. så var baggrunden færdig.
Så var det cameoen der kom på arbejde... blomsten og sommerfuglen er skåret ud ( filer fra Storen ) og teksten skrevet med Silhouette sketch pen, smart at man kan lave sine egne " tekststempler " på denne måde.

Trængte lige til at lave lidt sommerligt efter alt det juleri ;-))

Ha en god aften, Lissy


18 kommentarer:

  1. Virkelig fed teknik til baggrunden med brug af kridt. Super inspirerende :)
    Godt Nytår.

    SvarSlet
  2. Hej Lissy och God Fortsättning!

    Det var ett underbart vackert kort du har gjort. Blev väldigt förtjust i dom härliga vårfärgerna och fina detaljerna.
    Skulle också vilja testa att göra en sådan bakgrund. Vad är det för krita som du använt dig av?

    Kram från mig till dig/Gunilla

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en ganske almindelig billig farvekridt som børn bruger... ikke oliekridt

      Slet
    2. Jeg lægger farvekridtet ned og bruger hele fladen til at farve med

      Slet
    3. Tack snälla för svaret. Då har du gjort det på den upphöjda delen på embossingen eller?

      Slet
    4. Ja, det er på den ophøjede del og mens den stadig ligger i embossing folderen.... Så kan man godt trykke hårdt uden at klemme papiret sammen :-)

      Slet
    5. Glemte lige at skrive, at jeg tørrede ganske let med en vådserveit, efter at jeg har distresset

      Slet
  3. Dejligt kort - spændende teknik.

    SvarSlet
  4. Super flot resultat her Lissy. Dit kort er bare rigtig flot.

    SvarSlet
  5. WOOOOW hvor er det smukt og utrolig elegant og i nogle fantastiske farver;O))))

    SvarSlet
  6. det er virkeligt smuk...hvad er storen ??? noget ptivat/inforstået ?

    SvarSlet
  7. det skal afprøves - ser supergodt ud. Jeg har besluttet mig til, at jeg vil købe et sæt så jeg kan skrive tekster - det ser brandgodt ud. Og dejligt at se noget andet en julerie!

    SvarSlet
  8. WAUW, som altid skønt, skønt kort! virkelig gode teknikker, der i den grad skal afprøve - super lækker effekt.

    SvarSlet
  9. Hvor er det smukt. Lissy.
    klem Dorte

    SvarSlet
  10. Det er et super flot kort - du er en ørn til det med teknikker.
    Rigtig godt nytår til dig og din familie.
    Knus

    SvarSlet
  11. Super flot kort og skønne farver😄

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy