onsdag den 17. december 2014

Til og fra tags



Disse tags er super nemme at lave... først stemlede jeg motiverne på hvidt karton, ( stemplerne er fra et sæt og ses her derefter standsede jeg dem ud og stemplede teksten på. Den kurvede tekst lavede jeg ved at klippe merry og christmas fra  hinanden og så tilpasse dem på en acrylplade.

Så standsede jeg de bagerste cirkler ud, lagde cirklerne ovenpå hinanden, uden at fastgøre dem... lavede så hullet igennem begge to og pyntede med twine......Bag på er der stemplet til og fra


Har lavet dem som DT bidrag  til Tolv Tags til Jul på Hobbybodens blog



Så er det i aften det gælder for vore danske håndboldpiger.... 
en kamp jeg desværre ikke kan se, da vi har julehygge og afslutning
 i vores scrapklub, og det kan man da ikke gå glip af :-))) 



14 kommentarer:

  1. Super flotte til og fra tags.
    Jeg skal sidde og se Håndboldpigerne. :-)

    SvarSlet
  2. Lige min stil. Søde, enkle og ser super ud!
    Hav en hyggelig aften i scrapklubben :)

    SvarSlet
  3. Det er nogle fine Tags.
    Ja man må jo priotere og jeg havde gjort samme valg;)

    SvarSlet
  4. Søde tags - og god fornøjelse i scrapklubben! Håndboldkampen kan du jo se bagefter - eller???

    SvarSlet
  5. Virkeligt nogle smukke tags. Og en god ide. Tak for det.
    Altså scrap må til enhver tid gå foran håndbold. Trods alt....!
    God fornøjelse.

    SvarSlet
  6. wonderful tags, Lissy - and such a fantastic photographer you are!!!

    SvarSlet
  7. De er så fine dine tags.
    Ja, det kan være svært at vælge. Jeg havde nok foretaget det samme valg ;o).
    Knus, Anette

    SvarSlet
  8. Super god ide, og skønne til og fra tags : ) jeg ville bestemt også vælge scrapklubben frem for håndbold *G*
    Rigtig god aften

    SvarSlet
  9. super fine tags og kampen ja den taler vi ikke om

    SvarSlet
  10. Jeg får helt dårlig samvittighed, for sådanne mangler jeg også at lave. disse ser ikke så svære ud men er super flotte. knus morkaren.

    SvarSlet
  11. Jeg så dem netop på Hobbybodens blog og tænkte straks, at DET skal prøves. Jeg har ikke fået det gjort endnu, men forhåbentlig får jeg lidt tid i morgen til at nå det :)

    SvarSlet
  12. Virkelig skønne tags. Du kan bare det der med at få tingene til at ligne en million. Tak for dine skønne og inspirerende indlæg

    SvarSlet
  13. De er rigtig flotte. Er glad for du valgte vores selskab. Det var rigtig hyggeligt.

    SvarSlet
  14. Så enkelt og så utrolig lekkert Lissy! Du er så dyktig på din stil - og jeg liker den bare så godt:)
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy