tirsdag den 3. maj 2011

DT bidrag nr 8 til Pictureandscrap

Så er der igen gået 14 dage og turen er kommet til en  ny DT opgave hos Picture and Scrap, hvor der denne gang er 2 billeder, du kan vælge i mellem. Renata's billede (som jeg har valgt ) og et publikums billede.

 
 Den lille gren, der går ind over billedet, har jeg  skåret ud i papiret, som jeg synes er så smukt, at det ikke kræver megen pynt.  Hjørnet på billedet er gemt bag papiret.  Blomsten er standset ud i cowboy stof og påsat en lille rose fra Scrapdesign, som er denne måneds sponsor.

Kan I alle ha' en dejlig dag, og tak for jeres søde kommentarer, som jeg sætter stor pris på!!!


Lissy


17 kommentarer:

  1. Igen et superflot kort. Flot med de farver og cowboyblomsten er bare en knaldflot pynt. Passer jo perfekt til farverne.
    Selv om der egentlig er mange ting på kortet virker det så let og fint.....det har jeg tænkt på før, her hos dig.
    Hav en dejlig dag - trods kulde og blæst.

    SvarSlet
  2. Dejligt kort og fin detalje med grenen. Cowboyblomsten er super cool :o)

    SvarSlet
  3. Hvor er det smukt. Dejlige farver til stilen.

    SvarSlet
  4. Hvor er det virkelig flot, sødt motiv/billede med pigen og en fed idé med at bruge punch i cowboy, det må prøves:)

    SvarSlet
  5. Fint kort. Jeg stanser også også ud i cowboystof, ofte er det dog stjerner til drengekort. Men nu har jeg da fået en ny ide`med blomster i cowboystof, det ser super flot ud.
    Kh 10na

    SvarSlet
  6. Tæskeflot kort du har lavet! Blomsten er bare lækker og sikke et sødt billede.

    SvarSlet
  7. Rigtig flot kort - god udnyttelse af papiret

    SvarSlet
  8. Hvor er det bare flot - skønne farver og en flot cowboy stof blomst... nu ved jeg hvad jeg skal bruge ungernes aflagte cowboybukser ... sikke mange blomster jeg kan få !!

    SvarSlet
  9. Super flot kort fra din hånd atter en gang. Fed ide´ med at stanse ud i cowboy stof, det må prøves en dag.

    SvarSlet
  10. Wow hvor er det bare super smukt!!!!!
    Er bare helt vild med dit rolige farvevalg..

    SvarSlet
  11. Super flot kort og sikke en god ide med at standse ud i stof så kan man da få brugt sine rester der;-)

    Anja

    SvarSlet
  12. Ohh så läckert kort kort.
    Ha en bra vecka..

    SvarSlet
  13. Så flott dette var!
    Ha en herlig kveld!

    -klem

    SvarSlet
  14. WOW, hvor er det et smukt kort. Blomsten i cowboy stof er super flot.

    SvarSlet
  15. noget sååååå nydeligt,og lækre detaljer som altid
    knusss

    SvarSlet
  16. Hvor er den smuk;)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  17. hvor er det et flot kort, lækre farver

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy