mandag den 30. maj 2011

Må man være lidt stolt

Inden for 1 uge har jeg fået anerkendt, er blevet spottet ( eller hvad det nu hedder:-) )  med 2 kort

Jeg har deltaget i en udfordring hos Lily Pads Card , hvor man skulle embosse på sit kort. Der har jeg lige set over på deres blog at jeg er blandt de 4, som er blevet fremhævet og som får lov at kalde sig en

Froggin 'Fantastic Four   



365 cards var udfordringen på dag 77 white space, og her blev mit kort spottet af designerne til dagens kort

Det var alt for i dag... ha' en god aften!!!!

18 kommentarer:

  1. Selvfølgelig må du blive stolt! Du er super dygtig.
    Knus Karina Beck

    SvarSlet
  2. Selvfølgelig må du være stolt. Stort tillykke herfra.
    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  3. Selvfølgelig må du være stolt ;-)! Stort tillykke :-)Det e rogså bare super flotte kort :-)

    SvarSlet
  4. Du må være SÅ stolt, det er da super flot - stort TILLYKKE :o))

    Ps. jeg kan godt forstå du er blevet valgt ;o)

    SvarSlet
  5. Selvfølgelig:) Og jeg kan godt forstå det:) Nydelige var de;)Klem

    SvarSlet
  6. tillykke tillykke, kan godt forstå du blev valgt :)

    knus

    SvarSlet
  7. Stort TILLYKKE! og ja man må gerne være stolt - især da når det er så velfortjent! :)

    Hilsner fra Thanni - som stadig er nødt til at være anonym ser det ud til ;)

    SvarSlet
  8. Gratulerer! Så gøy! :)
    Kortene er utrolig fine, så det var velfortjent!

    Tusen takk for oppmuntrende kommentar hos meg. Det varmer og motiverer! ;)
    Ha en kreativ uke! Tenk at vi snart går fra mai til juni...

    SvarSlet
  9. Självklart får du var stolt dina kort är så fina.
    Ha de....önskar Mim..

    SvarSlet
  10. Sådan Lissy!! Jeg var også stolt da jeg så dig på Lily Pads!!! Tilykke med dine 2 velfortjente anerkendelser!!

    SvarSlet
  11. STORT tillykke Lissy.Det er velfortjent, de er rigtig flotte;) Uha hvor må du bare være stolt;)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  12. Gratulerer, så moro:)
    Nydelige kort!
    Ha en flott dag!
    Klem:)

    SvarSlet
  13. Selvfølgelig må du være stolt. For det er da en stor ære.....
    Men du er altså også utrolig dygtig. Så klap på skulderen fra mig. Gør det selv - jeg kan ikke nå.....
    Hav en dejlig dag - og nyd al den ros der kommer.

    SvarSlet
  14. Hvor er det flot tillykke med det.

    Det er to rigtig søde kort, så jeg kan godt forstå du er blevet fremhævet

    SvarSlet
  15. Ja da! Klart du må være stolt! Hvor er det godt gået. Tillykke med det. Du laver altså også nogle fantastisk flotte kort. :0)

    SvarSlet
  16. Tillykke - og selvfølgelig skal du være stolt, det fortæller lidt om hvor dygtig du er !
    Knus Hjørdis :0)

    SvarSlet
  17. Selvfølgelig må du det, og du har al mulig grund til at være stolt!!! Det er nogle super skønne kort du har lavet :)) TILLYKKE!
    Ses i morgen ;)

    SvarSlet
  18. Dine kort er da også bare for lækre... så du kan da sagtens gå og være stolt..

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy