lørdag den 7. maj 2011

Scrapmester 2011 opg1

Opgaven lyder på, at der kun må være et billede, fred eller ro skal indgå i teksten og der skal være journaling på mindst 5 ord. Jeg har valgt at scrappe et billede fra vores ferie på Kreta 2009, hvor vi boede på et hotel lige ned til Middelhavet.  Papiret er Lost and Found fra MME... jeg har skåret lidt i det, så det grønne papir kunne komme ned bag fuglene. Til blomsterne, der er lavet med en die fra TH, har jeg brugt cowboystof og papir, jeg har farvet med distress ink,s - rusti hinge -, og sommerfuglene er punchet i det samme papir og i noget mønsterpapir, og sidst har det fået lidt stickles!!!

Jeg ønsker jer alle en rigtig god weekend i det gode vejr, de har lovet, der kommer og tak igen for alle jeres søde kommentarer. Hilsen Lissy


 

15 kommentarer:

  1. Hvor er det et dejligt sommerlayout. Flotte blomster, du har lavet.
    Held og lykke.

    SvarSlet
  2. OOOooo så härligt det ser ut och känner myccke ro.
    Ha en fortsatt bra helg..........

    SvarSlet
  3. Et rigtig dejligt LO du har fået lavet, og opgaverne er jo løst helt perfekte. Held og lykke ◕‿◕

    SvarSlet
  4. Det er et flot og meget roligt LO så man må sige at opgaven er løst til top karakter. Det hele er flot afstemt.

    SvarSlet
  5. Hvor er det et skønt LO og et dejligt motiv..

    Jeg vil dog lige rette dig med at der gerne må være mere end et billede på LO'et - du må kun lægge et billede i galleriet på Scrapsisters - tror det er det, du har misforstået.

    Men bortset fra det, har du jo løst opgaven helt perfekt...

    SvarSlet
  6. Så flott og herlig LO! Masse flotte detaljer i skjønn forening!

    Ha en flott søndag Lissy:)

    Klem Mette

    SvarSlet
  7. Det er simpelhen så smukt, er vild med opsætningen og de valg af papir pynt mm. lige i øjet til billede

    SvarSlet
  8. Det er et af de flotteste LO'er jeg har set længe, wauw - siger jeg bare. Du har virkelig fået en dejlig, rolig morgenstemning frem. Jeg ønsker dig held og lykke i konkurrencen :-D

    Fortsat god Mors dag :-D

    SvarSlet
  9. Absolut nydeligt! Skønt billede, som emmer af ro og fred og farverne er lækre, opsætningen er lækker - det hele er så super flot lavet.
    Jeg håber du nyder dagen i dag i det flotte vejr.
    Fortsat god søndag.

    SvarSlet
  10. Rigtig lækkert layout, og dejligt billede.

    SvarSlet
  11. Rigtig lækker layout, dejlige farver og flotte detaljer til et dejlig billede.

    SvarSlet
  12. Hvor er det bare et lækkert layout og sikke et skønt billede! ha' en dejlig dag!

    SvarSlet
  13. Så vakker lo , gøy å se deg scrappe sider det er så forskjellige fra dine kort men like vakkre klem

    SvarSlet
  14. Hvor er det bare et flot layout. Det udstråler en utrolig fred og afslappethed. Og sikke en dybde der er i lo'et. Bare perfekt.

    SvarSlet
  15. wooow hvor har du lavet flotte layouts med mange lækre detaljer og kæmpe lækre kort mens jeg har været i Paris

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy