fredag den 13. maj 2011

Scrapmester 2011...opgave 2



Vi har været  ca 15 gange på de Canariske Øer, og jeg er lige betaget af den barske natur hver gang, vi er der. Synes , at de bjerge, der er skabt af vulkaner er noget af det smukkeste. Derfor har jeg valgt et billede fra Lanzarote til Scrapmester 2011 opgave 2 .
Vi skulle til denne opgave have mindst to steder med flydende væsker. Jeg har brugt Distress Stain på taggen og på bladene, som jeg har lavet med et stempel fra Hero Arts. Blomstrene har fået en gang glimmermist og stickles. De er også lavet med stempler fra Hero Arts. Swirlen er noger stof jeg har standset ud.

Kan I alle ha' en rigtig god weekend og 1000 tak for alle jeres dejlige kommentarer, som jeg sætter så stor pris på!!!

12 kommentarer:

  1. Hvor er det bare smukt og harmonisk!!!!!
    God weekend.

    SvarSlet
  2. Nydelig LO som er vakkert pyntet!

    Ha ei flott helg:)

    Klem Mette

    SvarSlet
  3. Det er bare flot det LO! Synes du har klaret det godt, med at bruge papiret :-). Jeg har det også, og synes det er svært lige at finde det rigtige. Men det hele passer bare så perfekt :-)!

    SvarSlet
  4. Det er så utroligt flot afstemt i farverne og papiret passer perfekt !
    Ha' en dejlig weekend..
    Knus Hjørdis

    SvarSlet
  5. Flot og super lækkert Lo : )
    God weekend

    SvarSlet
  6. Sikken et smukt LO - flot vintage look!

    SvarSlet
  7. Så smukt! Og alle de dejlige detaljer!

    SvarSlet
  8. Rigtig flot og igen smukt billede :)

    Fortsat rigtig god weekend

    SvarSlet
  9. Hvor er det flot. De har formået at tilføre loét noget råt også så det matche billedet. Flot med korken bag nogle af billedhjørnerne.

    God weekend.

    SvarSlet
  10. Wow, så stilig. Nydelig med den teksten til bildet. Papirer og detaljer og farger, alt passet helt utrolig flott sammen.

    Ha en nydelig søndag!

    Klem, Trine :)

    SvarSlet
  11. Det er bare så smukt og harmonisk med jordfarverne. Det giver en rigtig god virkning, at du har ladet baggrundspapiret gå i ét med nogen af linjerne i billedet, - fed detalje.

    SvarSlet
  12. Totalt super hamrende flot LO! WAUW! Du er altså noget af en LO mester.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy