torsdag den 26. maj 2011

Scrapmester 2011...opgave 4

Til opgave 4 var det et billede vi skulle lade os inspirere af og så måtte vi på ingen måde bruge blomster, heller ikke på mønsterpapiret, som der skulle være mindst 3 stykker af. Men så er det da godt der findes sommerfugle og knapper :-). Jeg har syet med symaskine rundt i kanten, embosset og sværtet en ramme, som jeg har sat et lille billed bagved; billederne er fra en skøn ferie vi havde på Lanzarote.
Det har været hyggeligt, at deltage, men også noget af en udfordring... især den sidste.

Ha en fortsat god dag og tak fordi du besøgte min blog!!!! 


 

14 kommentarer:

  1. Fantastisk layout, det ender jeg nok med at komme til at lifte ;o))

    SvarSlet
  2. du kan bare det der, hvor er den flot.

    SvarSlet
  3. Hvor er den superflot Lissy;)

    knus og kram herfra

    SvarSlet
  4. Fantastisk flot LO med mange skønne detaljer og gode farver.

    SvarSlet
  5. Vilken fin LO och visst är det härligt med utmaningar.
    Ha en bra helg.....

    SvarSlet
  6. Det er et super flot LO du har lavet. Jeg kan så godt li at du har brugt noget lyserødt, det giver en god effekt. Flotte grotte-billeder. Her er der så mange fine detaljer.
    Jeg håber du får en god weekend.

    SvarSlet
  7. Vildt flot og lækkert Lo den opgave klarede du bare super godt : )
    Rigtig god weekend

    SvarSlet
  8. Dette var en nydelig LO:)Flott oppsett,bruk av farger og pynt:) Elsker det:)Klem

    SvarSlet
  9. Nydelige bilder og super pynt du har med. Elsker jo og alt som er maskinsøm. Er så lekkert.
    Elegant og flott LO Lissy.

    Ha en god helg. Klem Renate

    SvarSlet
  10. Hei hei:)
    Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min:9 Ostekluter må bare prøves:):) Det er ikke så mange som har det - men du finner det ihvertfall her:
    http://shop.textalk.se/se/article.php?id=21825&art=8477644

    Nå skal jeg på scrappetreff:)

    God helg:)

    SvarSlet
  11. Nu kom jeg ind til dig...juhu.
    Flot, flot layout - endda uden blomster. Hjemmelavede eller ej !
    Skønne fotos og flot farvevalg til dem. Fint med foto i lille ramme. Og så er din syning vel nok avanceret. Vi ser jo mest alm. ligeud-syning. Og den her er virkelig en pyntesyning.
    God weekend til dig...hvis jeg ikke kommer igen...man ved jo aldrig for øjeblikket.

    SvarSlet
  12. Sikke mange skønne ting du har fået lavet, siden jeg sidst kiggede ind... tillod mig dog at gå ned og kommenterer dit LO, da det jo er det jeg holder mest af at se...
    Sikke dog et skønt LO, kan rigtig lide dit lag af blondebånd, og som Aka siger... fantastisk flot syning... og og og... ja, det er bare et skønt skønt LO...

    Hygge Betina/Hotcat... kan kun være anonym?

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy