torsdag den 19. maj 2011

Scrapmester 2011...opgave 3

 Så er vi nået til opgave 3. Denne gang skulle vi  tage udgangspunkt i naturens forunderlige farver, der skulle være et naturelement på og man skulle stemple på sit layout. Jeg har fundet nogle farverige billeder fra en ferie på Gran Canaria i 1998. Vi tog båden fra Puerto Rico,  til Puerto Mogan, der er en skøn idyllisk lille by. Jeg har brugt pink, grøn, hvidt og orange papir... det orange bånd er gazebind, jeg har farvet med distress ink, sommeruglen (natur element) er et Stempel fra Hero Arts, jeg har embosset og distresset med Distress Ink. Blomsten er  lavet med denne tutorial. Det stemplede er titlen. Det var, hvad jeg kunne strække mig til,  med masser af farver :-) og hvor er det svært, at få billedet fotograferet, så det ligner LO'et, når der er så meget hvidt i.

 
Jeg ønsker jer en rigtig dejlig St. Bededagsferie og tusinde tak for
alle jeres søde kommentarer!!!


15 kommentarer:

  1. Jeg synes, at det er et flot og anderledes layout fra din side.
    Rigtig god lang weekend.

    SvarSlet
  2. Det er da en hel ny stil fra din side af, men bestemt ikke noget at kimse af!!
    Virkelig flot layout, med skønne farver :o)

    SvarSlet
  3. Det der gazebind må jeg da vist have fat i noget af :o) Sikke et flot LO - og den store sommerfugl er da bare Super flot! God Bededagsferie til dig også.

    SvarSlet
  4. Sikken du sprudler i farver på dette skønne LO - flot er det, og ikke lige den stil du plejer - men fin harmoni i det orange og de smukke blomster !
    God Bededagsferie til dig også og tak for kigget ;-)

    SvarSlet
  5. Det er et rigtigt fint LO. Smart at farve et stykke gazebind. :0)
    Jeg er vild med den store sommerfugl.
    - også rigtig god Bededagsferie til dig.

    SvarSlet
  6. Rigtig flot lo du har fået lavet - og super skønne blomster :) Elsker alle dine sommerfugle du har fået på

    SvarSlet
  7. Rigtig flot LO i nogle dejlige farver. Det ser ud til at der er hyggeligt i Puerto Mogan og sikke dejlige blomster alle vegne.
    Smart at farve gazebindet :-D

    Fortsat god Bededagsferie :-D

    SvarSlet
  8. Så utrolig kul!! Digger det oransje båndet:)
    God lørdag til deg:)

    SvarSlet
  9. For ett nydelig bilde du har scrappet her Lissy og med så skjønne detaljer du har fått med!
    Lekkert med så mye hvitt og skjønn den stoffremsen på siden i orange. Digger den!

    KLem Renate

    SvarSlet
  10. Nydelige bilder å fantastiske farger du har valgt til , de nydeligste sommerfugler
    ha en deilig søndag klem Marion

    SvarSlet
  11. wow så flot lo med mange lækre detaljer

    SvarSlet
  12. Rigtig flot - og mere farverigt end sædvanligt hos dig. Det gazebind er da noget der vil noget. Modigt - og flot valg. Blomsten har jeg lige mødt andetsteds...hvor ? Den må vist prøves en dag...for den er flot.

    Dit blå hortensiakort i sidste indlæg er bare så flot. Det er lige mig. ..og ak, den hortensia har jeg heller ikke - men jeg kan heller ikke den HA-teknik...det er lækre sager. Så mon ikke en dag..?
    Her har det lige regnet kraftigt og lynet og tordnet. Det kom så pludseligt at vi ikke fik ryddet haveredskaber ind. Nu er her mørkt som om det var aften...men farverne i haven er smukke og det dufter af jord....dejligt.

    SvarSlet
  13. Lækkert Lo og super flotte farver, lidt anderledes end du plejer hvilket er spændene : )
    Rigtig god søndag aften ; )

    SvarSlet
  14. Så fint er dit LO.
    Hav en god uge.

    SvarSlet
  15. Hvor er det bare en skøn løsning af opgaven!

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy